رنگ نقره ای در دکوراسیون داخلی

رنگ نقره ای در دکوراسیون

رنگ نقره ای در دکوراسیون داخلی

نقره ای و هر آن چه در چیدمان با آن باید بدانیم!

رنگ نقره ای – وقتی صحبت از دکوراسیون خانه به میان می آید رنگ نقش مهمی ایفا می کند. نقره ای رنگی همه کاره و مجلل است که ظرافت و پیچیدگی را به هر فضایی اضافه می کند. نماد مدرنیته بوده اما در عین حال آن را در سایه های عکس های قدیمی می بینیم.
نقره ای یکی از ترندهای سال ۲۰۲۴ است که دوباره توجه ها را به خود جذب کرده است. به همین منظور  تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را بیشتر با این رنگ و جایگاه آن در دکوراسیون آشنا کنیم.

رنگ نقره ای

رنگ نقره ای با ایجاد سایه های خاکستری که از ترکیب سیاه و سفید به دست می آید ساخته می شود . این رنگ با استفاده از رنگدانه های بازتابنده خاکستری به وجود می آید. در واقع یک رنگ ثابت نیست ، بازتاب درخشان رنگ خاکستری است.

رنگی سرد و خنثی محسوب می شود و تصویری از استیل در ذهن ایجاد می کند. به همین علت در کنار هر رنگی قرار گیرد بازتاب زیبایی از آن به وجود می آورد. نقره ای نماد ارزش و ثروت است . برای ایجاد زرق و برق و ظرافت در اشیا به کار می رود. می توان گفت نماد مدرنیته محسوب می شود . اما در عین حال در فضایی کلاسیک می توانید جلوه گر جلال و شکوه باشد.

رنگ نقره ای در دکوراسیون

رنگ نقره ای در دکوراسیون داخلی

نقره ای رنگی با قابلیت های بالاست. در عین مدرن بودن در فضای کلاسیک نیز هویت جدیدی پیدا می کند. اگر درست و به جا استفاده شود فضای شما را کاملا مدرن خواهد کرد و اگر به شکوه و جلال یک فضای قدیمی فکر می کنید باز هم این نقره ایست که کار شما را راه می اندازد.

نقره ای یک انتخاب عالی برای اضافه کردن زرق و برق در هر اتاقی است. در واقع به عنوان یک نقطه قوت در طراحی داخلی فضای شما عمل می کند. از آن به صورت تأکیدی در لوازم جانبی مثل اکسسوری های دکوری، کاغذ دیواری، مبلمان یا نورپردازی ها استفاده کنید.  
برای تأکیدهای کوچکتر قاب عکس، جا شمعی و گلدان ها می تواند فضا را درخشان کند. در بستری بزرگتر می توانید برای کوسن، فرش، لوستر و … به کار ببرید.

رنگ نقره ای در دکوراسیون

نقره ای در مبلمان و اثاثیه

استفاده این رنگ برای هر یک از اثاثیه می تواند به عنوان نقطه قوت و تأکید در هر فضایی محسوب شود. میز با پایه های نقره ای، تاج تخت، میز تحریر نقره، لوستر همه این ها می تواند ظاهری خیره کننده در اتاق شما ایجاد کند.
فقط باید قبل از خریداری اثاثیه به این نکته دقت کنید که این عناصر از لحاظ بصری مکمل چیدمان شما باشد.
برای مبلمان نقره ای پیشنها د می کنیم با رنگ های تیره تر مثل طوسی تیره، آبی سرمه ای ترکیب کنید تا در فضا تضاد ایجاد کنید. گاهی لازم است شدت آن به واسطه یک رنگ تیره تر گرفته شود.

رنگ نقره ای در دکوراسیون

نقره ای در اتاق غذاخوری

علاوه بر لوازم اصلی مثل میز و صندلی، پرده، لوستر لوازم جانبی میز چون کارد و چنگال تا ظروف غذاخوری نیز اتاق شما را پر زرق و برق و لوکس خواهد کرد.
هنگام استفاده از اکسسوری های نقره ای اطمینان حاصل کنید که کامل کننده دکوراسیون خانه شما است. استفاده زیاده ممکن است فضای شما را تحت تأثیر قرار دهد. در واقع استفاده بیش از حد آن در فضای غذا خوری ممکن است اتاق شما را سرد و بی روح کند.

رنگ نقره ای در دکوراسیون

نور پردازی نقره ای در دکوراسیون

انعکاس نور نقره ای محیط را روشن تر می کند. سایه های ایجاد شده با این رنگ متفاوت و گیراست و به زیبایی خانه اضافه می کند.
استفاده از لوستر یا چراغ های آویز با روکش های نقره ای جلوه ای پر زرق و برق به فضای ناهارخوری یا سالن خانه می بخشید. از طرف دیگر، آباژور های رومیزی نقره‌ای می‌توانند ظاهری شیک و امروزی به اتاق نشیمن یا اتاق خواب شما ارائه دهند.

وسایل روشنایی نقره ای می توانند فضای کلی را بهبود بخشند، جذابیت بصری ایجاد کنند و عنصری شیک را به هر اتاقی ارائه دهند. به ابعاد اتاق و وسایل دقت کنید تا یکی بر دیگری غلبه نکند. از آنجایی که نور به تنهایی در هر فضایی جلوه روشنایی دارد و با ترکیب این رنگ چند برابر خواهد شد انتخاب آن بسیار اهمیت دارد.

ایده های استفاده از رنگ نقره ای  در اثاثیه

۱- استفاده در اکسسوری ها
اگر به دنبال ایجاد یک فضای شیک و لوکس در خانه خود هستید اما زرق و برق زیاد نقره ای را دوست ندارید لوازم جانبی مثل جاشمعی، گلدان، آباژور رومیزی، قاب عکس را در ابعاد کوچک در فضای خود استفاده کنید.

رنگ نقره ای در دکوراسیون

۲- منسوجات
نقره ای را از طریق منسوجاتی چون کوسن، پرده در فضا بیاورید. با این کار بافت و عمق را نیز در خانه اضافه کرده اید.

رنگ نقره ای در دکوراسیون

۳- آینه ها
برای ایجاد ظاهری شیک و لوکس از آینه ها با قاب نقره ای استفاده کنید تا علاوه بر روشنایی خانه خود را درخشان و پر نور کنید.

رنگ نقره ای در دکوراسیون

۴- کاغذ دیواری
به عنوان یک دیوار شاخص می توانید از طرح با رنگ نقره ای روی دیوار استفاده کنید. دیوار شاخص دیواری است که همه نگاه ها را به خود جذب می کند و به عنوان مرکزیت اتاق شما محسوب می شود.

رنگ نقره ای در دکوراسیون

کلمات کلیدی : رنگ نقره ای در دکوراسیون –
هرگونه کپی از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8
    8
    سبد خرید شما
    جالباسی دیواری چوبی
    جالباسی دیواری چوبی قهوه ای در ورودی
    1 X 290,000 تومان = 290,000 تومان
    قالیچه طرح لوزی
    قالیچه طرح لوزی کنفی راهرویی
    1 X 1,590,000 تومان = 1,590,000 تومان
    پرده پنلی
    پرده تزیینی سفید سبز هازان طرح مارانتا
    2 X 890,000 تومان = 1,780,000 تومان
    رانر ساده طوسی
    رانر ساده طوسی میز 8 نفره
    2 X 350,000 تومان = 700,000 تومان